Så fucking Nice :)

Idag var det den första dagen , Helt själv på jobbet. Det gick strålande. Allt har bara flytit på som det ska vara. Känner mig lite extra glad då jag klarade min deligerings prov utan några problem. Så nu kan jag fullfölja alla mina arbetsuppgifter. I morgon är det min första kväll och jag tror det kommer gå lika bra som idag.
Fast måste säga att det är inte så speciellt lätt att cykla i all dessa modd. Men skamm den som ger sig. det har gott bra som sakt och jag har hållt mina tiden=)
Man känner sig lite extra glad när man till och med får höra av sin chef att han är trygg att man är där på jobbet. Det stärker mitt dåliga självförtroende lite grann.

När jag kom hem i från jobbet kom barnen med ett litet paket jag skulle öppna. I den fanns det teckning barnen ritat till mig, där det stod "Vi älskar dig mamma" på. Då blir man faktiskt lite tårögd. Mina små monster. I bland älskar jag bara dom så där lite extra mkt.
Farfar hade varit så snäll och hämtat mina troll på dagis och fritids. Så jag kunde gå och göra mitt prov utan att behöva stressa. Vad skulle jag göra utan farfar. I morgon är det dessutom hans födelsedag. Undrar vad man skall hitta på att ge honom. Hmm får fundera på detta ett tag.

Känns som om jag har funnit en annan väg här i livet. Visst kommer det alltid motgångar men just nu känns det som om allt kommer bli till det bättre. Jag har mina underbara vänner, Helt underbara arbetskamrater som ger en mkt skratt. En man som älskar mig och så klart mina älskade barn. SOM ALLTID finns där oavsett vad. Just nu älskar jag detta liv. Fast en sak fattas och det är lite träning, eller iaf lite mera träning.

Just nu sjukt nöjd över vad livet ger mig just nu!
För en gång skull är jag nöjd över det jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0