snökaos!

Idag har nog hela Sverige haft snö kaos. Imorse ville jag bara dra täcket över huvudet när jag såg hur mkt det blåste och snöade ute. Jag tackade gudarna att Minella var ledig från dagis så jag slapp gå hela den blåsiga vägen till dagis. Men mina andra små älsklingar fick tyvärr ut i skiten och pulsa till skolan. Fast Izac var överlycklig då han fick ta med sig massäk och pulka till skolan. men skolan gjorde ett mkt bra val att inte gå till backen i detta kaos..

bjuder på denna bild på Minella. Så här såg minella ut när vi var och hämtade Izac från skolan i snökaoset. Henne kommentar. mamma jag måste ha glasögonen på mig, Så jag slipper få snö i ögonen. . söta unge!!!!


Idag gick mina tankar på min bror. jag hoppas att allt gick bra idag. saknar den mannen otroligt mkt. jag hoppas vi snart ska få träffa honom igen, inte bara för min skull utan för barnen oxå. av vissa omständigheter så får inte barnen träffa sin morbror, var av att det har tagit mkt hårt på dom.. Men som sakt jag hoppas han har det bra nu. och att vi snart får höra från honom igen♥♥♥♥.
hmm nu blev det lite jobbigt. men så länge jag får brev och får veta hur det är med honom så kommer den här tiden inte kännas allt för lång....

hmm på tal annat. just nu är jag såååååå grymt sugen på att operer mina bröst. jag önskar verkligen jag hade den ekonomin så jag kunde gör det. Har flera vänner som gjort det och dom ser det grumt snyggt ut. för börjar jag träna ordentligt så kommer jag bli platt och då kommer jag juh aldrig våga gå i linne!!!! men men jag tänker fortsätta drömma!!!!

jaja nu ska jag mysa med mannen ich sen blir det tidigt, då jag ska jobba dag i morgon; )..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0