söndag!

Nu sover mina små troll efter dom varit ute och lekt i snön samt varit och firat våran söta Sara som fyllde 24 idag; ). annas har det varit en låååång och seg dag. Det ända som hänt i dag är att vi fått vårat vardagsrum fönstet blivit söndeslaget. av några snorungar utanför. Men min kära man fick så snällt försöka laga det på bästa sätt. så i morgon blir det och ringa så dom får laga fönstret!.. I morgon börjar man sitt nya jobb. börjar bli lite små nervös. ;) med det är juv bra att vara det.. men i morgon börjar allvaret. Så i morgon ska jag börja med dilegering och massa saket! Här har vi resultatet efter min kära man försökt lagat fönstret!!!
Hmm just det, nu skall här det börjas träna igen. Och
denna hgång skall det bli resultat. Jag har bestämt mig nu för att lyckas. Eftersom jag inte har råd att operera mig, så måste jag kämpa på egen hand! Men förhoppningsvis går jag juh ner i vikt av att gå på jobbet;). Men hursomhelst, denna gång ska det gå bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0